msptulaj

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av tulaj - 9 januari 2013 20:31

hej:) ni måste hjälpa mig och mina bff och min pv upp i lvl vi levlar kanske snart!

 

det där kanske ser mkt utt för er men för mig är det ganske lite! hjälp snälla vi skulle uppskata det !


jag skulle uppskata det!


min bff lala902 skulle uppskata D:

 


min bff lolgirl2003 skulle uppskata jätte mkt hon levlar snart ;D

 


min bff an elina2 har gått upp i level 10:) men hon är typ snart i level 11

 


min pv skulle också uppskata :)

 


så hjälp oss nu:) skulle betyda guld!




Av tulaj - 9 januari 2013 20:16

hej :) nu ska jag visa dagens movistar idag :D kolla noga nu    


1.

  zendayalove

ja min kusin irl kan faktiskt göra vip smileys det är enkelt:) fråga henne hur man gör! ADDA! Gärna  


2.

  hemligarambo

jätte snäll och fin:) ADDA Gärna  


3.

  Lily564

jätte snäll gav mig en hälsning förut<3 ADDA! Gärna  


4.

  Djur.Love

hon är jätte snäll:) men hon kommer sluta;( allt är avrill cyus fel:( ADDA! Gärna  


5.

  Sofia#4

hon är en jätte snäll tjej fina kläder:) ADDA! Gärna  

Av tulaj - 9 januari 2013 19:14

hej igen ^^ nu visar jag dagens movistar i tisdag:D


1.

  black 18

jätte snäll söt min äkta klaskommpis irl:) ADDA! Gärna  

pst: hon är singel.. har vart det länge nu så om ni är kille kan ni fråga... 

 

2.

  lillitilli

jätte snäll söt:) säger att hon är min bigest fan:) det är jätte snällt   ADDA! Gärna  

 

3.

  svetig 123

jätte snäll kille:) ADDA! Gärna  

 

4.

  kanelen13

jätte söt och snäll! ADDA! Gärna  

 

5.

  Back-Molly 16

hon är jätte snäll! fina kläder också:) ADDA! Gärna  

Av tulaj - 9 januari 2013 17:57

hej igen ^^ nu fick jag tillgång till datorn ** I alla fall nu visar jag dagens movistar från 3 dagar sen  


1.

  love girl love girl

jätte söt tjej min klaskommpis irl (: ADDA! Gärna  

pst: singel så pasa på killar  


  sarkku123

jätte söt tjej jätte snäll och snäll:) ADDA Gärna  

pst: hon levlar snart så det vore snällt att hjälpa!? ;)


  roccogirl!!!

ja:) välkommen tillbacka rocco:) fast hon var här för länge sen;) jätte fin söt ADDA! Gärna  

pst: hon vill till sin gamla level 22 så hjälp henne D:


  Lucky Luke 1

hej välkommen tillbacka dudeman:) fast du kom ju för länge sen också:) jätte snäll kille trevlig ADDA! Gärna  


  Trippy

jätte snäll:) söt och rolig! ADDA! Gärna  

pst: hon har en ny del på trippy life! den är jätte bra kolla och hjälp henne :D

Av tulaj - 9 januari 2013 14:32

Hej igen ^^ jag tror jag glömt göra dagens movistar i 2 dar :/ ni vet första skoldan och andra det är lite jobbigt att skriva inlägg när man har läxor...
Men nu har jag kommit hem från skolan med busen så nu ska jag skriva 2 inlägg om dagens movistar så fort jag får tillgång till datorn:)
Kram : tulaj

Presentation


Hej ^^ Jag är tulaj från svenska msp♥

Hello ^^ I'm tulaj fron swedish msp♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare'

muspekare'

Red Bobblehead Bunny

fallande hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards