msptulaj

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av tulaj - 2 januari 2013 14:19

Hej:( jag gjorde värsta upptäckten;( en dålig också anonymous skrev på min vägg att hon hackat Julia sötast i värden ... Ja det har hon också :( jag har bilder ;( jag är rädd jag visa pappa han har nu skikat ett mejl till msp på sin telefon och siger och bäretar nu väntar han för att få svar :) kolla bilderna de ger masor med tips...jag är först den här gången på bilderna och som ni vet heter jag tulaj och ni kan väll se vems vägg hon skriver på

Av tulaj - 2 januari 2013 01:11

Hej ^^ jag håller på att skatta ihjäl mig när jag tänker på hatgubbarna visst låter det konstigt:O men alltså fet är flera som skriver på mina hatgubbarnas väg och siger att den ska sluta jag kommer visa bilderna på hatgubbarna sen deras väg och sen dem movistars som skrev på dems väg och jag är sist så klart:) tack för att du slösa din tid på att läsa deta:)
//tulaj

Av tulaj - 2 januari 2013 00:17

Hej igen ^^ jag tror jag kommer sluta;( aså jag orkar inte med alla hatmejl alla duma medelanden alla duma hattgubbar jag får mkt stöd av typ 10 och jag har 527 vänner ._. Vad snällt av dem som inte bryr sig;( jag ska visa några på bilder på movistars dem bryr sig värkligen:) på slutet kommer jag;) alltså: tulaj

Presentation


Hej ^^ Jag är tulaj från svenska msp♥

Hello ^^ I'm tulaj fron swedish msp♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare'

muspekare'

Red Bobblehead Bunny

fallande hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards