msptulaj

Alla inlägg under januari 2013

Av tulaj - 31 januari 2013 21:26

Det är fruktansvärt jobbigt att vara avstängd:( Jag kan inte ens göra en ny header nu jag som har kommit på nått bra... Jag brukar ändra header då och då men.... Det kan jag inte nu:( i alla fall det är fredag om typ : 3 eller 2 timmar.. Hahahah är vacken sent orkar inte vänta jag har väntat tillräckligt på den dumma msp jag gjorde ingenting >.< nån har loggat in i min gubbe och skrivit mitt irl namn och sen... Blev jag avstäng ....

Av tulaj - 30 januari 2013 18:42

jag fattar inte?;( jag är så besviken på msp nu:( dem avstängde mig för att jag sa mitt irl=riktiga namn:( jag fatar inte får man inte siga det eller?... och så sa jag att danielrivero är snäll... varför gör ni såhär msp.. jag gjorde en ny gubbe: tulaj! det är min extra gubbe gjorde den idag.. är på level 2 och jag vill tjäna sc och annat jag hoppas jag inte behöver ha den gubben länge saknar min gubbe tulaj..</3

lite bilder här:


         

OM NI INTE TROR PÅ ATT TULAJ ÄR MIN GUBBE...? SÅ HUR HAR JAG FÅT DEM HÄR BILDERNA:


                             

LEVEL BILDER+ MIN PROFIL:


     

     SÅ JA SER NI NAMNET <.< JAPP NI SOM INTE TROR BEVISA BILDERNA:D


Av tulaj - 29 januari 2013 18:48

jag har gjort en ny msp video *o* min kanal heter: tulajtulle
och så heter videon: Lets Play msp xD
hoppas ni gillade den;) typ en ny sån kommer snart:)


 

Av tulaj - 28 januari 2013 17:34

hej hej min föra hejdå skylt var för stor det var för att jag gjorde men moblen:D här kommer den nya:D


 


hihi vad tycks? (:

kommentera gärna *o*

Av tulaj - 26 januari 2013 22:03

Hej ^^ jag gjorde en hejdå skylt fast såklart i mobilen :/ Min dator har gått sänder :'( jag kommer inte kuna göra en ny header eller hejdå skylt på datan det är mkt finare då.. I alla fall här kommer den :D (hejdå skylten som jag gjorde på mobilen)

Av tulaj - 20 januari 2013 14:24

hej hej :D jag har gjort en ny header och ddem som var med i den: Lala902, black-molly 16, och jag såklart: tulaj

om ni tyckte headern var fin så sig det till mig eller kommentera:)


 

hoppas ni gilla den puss;)

Av tulaj - 19 januari 2013 11:43

hej hej ;D jag ska bara gratta en jätte god vän: karolina johansson10  eller som jag får kalla henne: karro ;D

hon gick upp i level för lite tid sen:D


  ja grattis karro;D

Av tulaj - 19 januari 2013 11:40

hej hej ;D alla tycker jag har ändrats bara för att jag bytt ögon och mun :D men det är inget konstigt med det D: jag ville bara testa det är så populärt att ha min nya still ;D


  först <.<




  efter <.< :D


ja då vet ni de bye;)

Presentation


Hej ^^ Jag är tulaj från svenska msp♥

Hello ^^ I'm tulaj fron swedish msp♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare'

muspekare'

Red Bobblehead Bunny

fallande hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards