msptulaj

Direktlänk till inlägg 1 mars 2013

Ny header och hejdå skylt<3

Av tulaj - 1 mars 2013 20:52

hej alla   ville bara siga att jag hade en ny hejdå skylt och header   Aja blev jääätte nöjd   haha :D i alla fall här är en bild på headern  :

 


Sååå vad tycker ni?   om ni frågar mig blav jag ganska nöjd   Aja byee alla love you guys   tack för att ni kollar min blogg och siger på msp att den äger   aww tack alla sötnosar men pallar inte göra inlägget lite längre   så, så här mycket han jag med idag   Aja ska tipsa om att gör inte gör endagens moviestar tror jag   ses alla sötnosar som kollar bloggen  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulaj - 2 april 2013 21:27

fölåt hörni   Har nog inte bloggat på länge    <.< oWo Många undrar vad oWo betyder.. XDD det är en smayli eller vad det heter   Har gjort ny msp-video vilken sång gillar ni mest?   Här kommer den men kommentera vilken ni tycker är bäst    ASSÅ...

Av tulaj - 30 mars 2013 01:26

GAHAHAHA jag glömde ta med något artister ni kan rösta på ^-^ här kommer i alla fall alla ^^ bloggar med mobilen :D kommentera!:D...

Av tulaj - 30 mars 2013 01:19

Har inte bloggat mkt srry..:/ Jag gör ett snabbt inlägg från telefonen ^-^ vilken artist gillar ni bäst?:) har gjort lite bilder på några min favorit är ju såklart selena Gomez...

Av tulaj - 16 mars 2013 15:57

Hej alla jag har blivit avstängd igen va fan är det här för moderator ;( kolla här jag chattade med molly sen så skulle vi ha en blogg tsm. sen så kom det framför hella min ruta : du är avstängd för du skrev: okej den ska heta tulajmolly.bloggplatsen...

Av tulaj - 13 mars 2013 19:27


 Jag är såå ledsen alla som kollar bloggen   Jag har inte bloggat på jääätte länge   Jag ber om ursäkt alla... <.< o.o okejj den dära var nt det jag menade värsta mistolkning 8DD Aja jag ska blogga mer nu ^^ har gjort en ny header hoppas ni gil...

Presentation


Hej ^^ Jag är tulaj från svenska msp♥

Hello ^^ I'm tulaj fron swedish msp♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare'

muspekare'

Red Bobblehead Bunny

fallande hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards