msptulaj

Alla inlägg under december 2012

Av tulaj - 31 december 2012 22:44

Aså jag håller på att garva ihjäl mig när jag tänker på det här: jag och djur.love har bråkat på msp..:( det börja med att vi var vänner jag chatta inte med henne så skrev hon: VARFÖR BLIR DU VÄN MED ALLA MINA VÄNNER!!?? Jag: va?? Hon: jo du har blivit vän med !!!hot girl!! Men jag gillar inte att bråka jag sa: snälla jag vill inte starta bråk... Vi är sams och det finns en elak tjej som siger att hennes pojkvän gillar henne....:s jag håller på att stödja henne så hon inte blir ensam.. Hur som hälst så tog jag några bilder:) kolla gärna *????**???*?

Av tulaj - 31 december 2012 17:28

Hej igen ^^ jag ska göra ett snabt inlägg med mobilen om vem dagens movistar är varje dag väljer jag 4 movistar som har varit extra snälla:) och här kommer dem lyckliga vinnarna:

Av tulaj - 31 december 2012 00:58

Aså jag har alldrig vissat mitt utsende på msp och vad jag heter jag heter: tulaj Jag är på level 12 och är vip,judge,celeb och levlar snart;) kolla på bilderna! och jag ska visa hir många som använder mitt namn på msp och det är lite iriterande ._. och som ni vet gjorde jag inlägget med mobilen man ser de på några av bilderna:)

Av tulaj - 31 december 2012 00:44

Aså jag fattar noll.. :/ min kusin Zendayalove var sur på mig för att... Aså jag vet inte kanske för att jag gjorde såna här smiles: -.- ja ja men ni behöver inte vara taskiga mot min kusin för de!!! Annars gör jag slut med vän!! Jag skrev ju: jag kommer siga till Anne Zendayalove! Anne betyder: mamma på vårt språk och jag sa inte min kusins äkta namn på msp för att jag skulle lägga upp bilder på bloggen aså kolla bilderna om man tänker efter är det faktiskt rätt kull! :D jag skrev ett snapt inlägg med telefonen;)

Av tulaj - 30 december 2012 15:36

Aså kolla bilderna hon fråga vän på mig..:s jag sa nej såklart... Och så fråga en tjej som hete typ såhär: tutar kläm på mina tutar! Aså jag sa nej till vän på henne också men han inte ta kort på henne..:s aså jag FATAR inte varför man är sååå äcklig !!! Msp borde förbjuda att skriva så -.- kolla bilderna så FATAR du mer...

Av tulaj - 30 december 2012 00:41

Hon har gått för långt;( hon hacka mig och skrev elaka saker till min bff lala902 jag är rädd kolla bilderna jag hoppas värkligen du inte blir hacakrens näsa mål..:( jag har fått reda på att hon ska hacka dem jag visar nu;( kolla noga ;(

Av tulaj - 30 december 2012 00:41

Hon har gått för långt;( hon hacka mig och skrev elaka saker till min bff lala902 jag är rädd kolla bilderna jag hoppas värkligen du inte blir hacakrens näsa mål..:( jag har fått reda på att hon ska hacka dem jag visar nu;( kolla noga ;(

Av tulaj - 29 december 2012 23:55

Hej igen jag har fått hattgubbe den hotar:(( kolla bilderna dem förklarar mkt! Vad har jag gort?! Gorde inlägget med mobilen

Presentation


Hej ^^ Jag är tulaj från svenska msp♥

Hello ^^ I'm tulaj fron swedish msp♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare'

muspekare'

Red Bobblehead Bunny

fallande hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards