msptulaj

Direktlänk till inlägg 18 februari 2013

Kull i galerian och rume (:

Av tulaj - 18 februari 2013 19:31

hej svejs    hade lite kull med några vänner i msp idag och igår kull att göra nått roligt på msp förutom att kolla film käna fame och sc    hur som hälst så gick jag till galerian med många random jag inte var vän med / inte chattat heller   hur som hälst hade jag jätte kull   Roligt var det med   jag hoppas jag får fler läsare på bloggen..   aja har inte så många läsare just nu    sms mig i msp om ni kollat bloggen    som ni vet heter jag tulaj där..:)

aja här kommer lite RANDOM bilder på när jag var i olika galerior och rum    och många har undrat på hur min fame mätare står på det kommer en bild på det med  


  

Här är en bild när jag kom till black-molly 16 rum   hon hade det så fint där   och magle var där också

Hon spelade död tror jag   haha xD


   


Haha visst är dem roliga?   


En bild på när jag och min kusin zendayalove var i en galeria   Alla blev helt galna när dem såg oss prata  Många fråga om dem fick vara med...   Kan man aldrig få chatta själv med sin kusin?  


   där var den bilden   


Här kommer några bilder på mig och Lala902 hon är såå bra bästa vän min bästa   


     

japp det var dem   

här kommer bilder på mig och black-molly 16 och LOLgirl2003   


    

Det var allt vet att inlägget var långt men har inte bloggat ett tag   

hur som helst byee alla   


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulaj - 2 april 2013 21:27

fölåt hörni   Har nog inte bloggat på länge    <.< oWo Många undrar vad oWo betyder.. XDD det är en smayli eller vad det heter   Har gjort ny msp-video vilken sång gillar ni mest?   Här kommer den men kommentera vilken ni tycker är bäst    ASSÅ...

Av tulaj - 30 mars 2013 01:26

GAHAHAHA jag glömde ta med något artister ni kan rösta på ^-^ här kommer i alla fall alla ^^ bloggar med mobilen :D kommentera!:D...

Av tulaj - 30 mars 2013 01:19

Har inte bloggat mkt srry..:/ Jag gör ett snabbt inlägg från telefonen ^-^ vilken artist gillar ni bäst?:) har gjort lite bilder på några min favorit är ju såklart selena Gomez...

Av tulaj - 16 mars 2013 15:57

Hej alla jag har blivit avstängd igen va fan är det här för moderator ;( kolla här jag chattade med molly sen så skulle vi ha en blogg tsm. sen så kom det framför hella min ruta : du är avstängd för du skrev: okej den ska heta tulajmolly.bloggplatsen...

Av tulaj - 13 mars 2013 19:27


 Jag är såå ledsen alla som kollar bloggen   Jag har inte bloggat på jääätte länge   Jag ber om ursäkt alla... <.< o.o okejj den dära var nt det jag menade värsta mistolkning 8DD Aja jag ska blogga mer nu ^^ har gjort en ny header hoppas ni gil...

Presentation


Hej ^^ Jag är tulaj från svenska msp♥

Hello ^^ I'm tulaj fron swedish msp♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare'

muspekare'

Red Bobblehead Bunny

fallande hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards