msptulaj

Alla inlägg under mars 2013

Av tulaj - 30 mars 2013 01:26

GAHAHAHA jag glömde ta med något artister ni kan rösta på ^-^ här kommer i alla fall alla ^^ bloggar med mobilen :D kommentera!:D

Av tulaj - 30 mars 2013 01:19

Har inte bloggat mkt srry..:/ Jag gör ett snabbt inlägg från telefonen ^-^ vilken artist gillar ni bäst?:) har gjort lite bilder på några min favorit är ju såklart selena Gomez<33 Aja ni kanske har en annan kommentera!:D har säkert inte så många som kollar bloggen Aja.

Av tulaj - 16 mars 2013 15:57

Hej alla jag har blivit avstängd igen va fan är det här för moderator ;( kolla här jag chattade med molly sen så skulle vi ha en blogg tsm. sen så kom det framför hella min ruta : du är avstängd för du skrev: okej den ska heta tulajmolly.bloggplatsen.s jvl idioter hur ledsen är man nu?

  här har vi kul och ska bästema bloggen.

 

Det där är efter ): igentligen kom det upp på skärmen när jag spelade.. jag loggades utt automatiskt.  

fan vad jag är kul  

 

Av tulaj - 13 mars 2013 19:27

 Jag är såå ledsen alla som kollar bloggen   Jag har inte bloggat på jääätte länge   Jag ber om ursäkt alla... <.< o.o okejj den dära var nt det jag menade värsta mistolkning 8DD Aja jag ska blogga mer nu ^^ har gjort en ny header hoppas ni gillade den   Aja jag ska somsagt blogga mer nu   Se min nya mnsp-video högst upp i min spellista: mina msp-videor<3 kommigen se den ;D har bara 135 nånting som sätt   Omg värsta mistolkning o.o <.< hahaa 8DD aja jag kommer blogga mer nu men jag vill att min msp-video lets play msp xD part 2 kommer till hc   <..< o.o Aja det kom den första ska inte använda dem hära dem blir ju bara crazy och crazy >.>    Okejj?? om ditt syskon är här låt dem inte se den <....< o.e        Okejj <....< omg vad crazy dem är fett kul :D aja dem var ju konstiga o.e

   

Av tulaj - 9 mars 2013 22:33

Japp rubriken förklarar allt va? xd
Aja jag och lala902 har gjort en blogg tsm (: men först några svar på saker
*------*
1. Lala och jag känner inte varandra irl.
2. Vi ska försöka vara aktiva där ;)
3. Jag hoppas vi får många blogg läsare (:
4. Srry för alla stavfel jag gör på min blogg och på våran blogg ._. Min dator är seg och telefon också. Pst: bloggar med telefonen nu.
5. Här kommer bloggarnas namn lala's blogg: lala902.bloggplatsen.se
Våran bloggs namn: tulajlala.bloggplatsen.se
Besök den gärna *-----* det här blev ett typiskt mig långt inlägg ._. Aja srry för alla stavfel :/ om jag ens gjorde några xD

Av tulaj - 2 mars 2013 22:21

hej hej ^^ hhahaha jag är header galen som ni ser enu en till    Aja hoppas ni gillade den <3 det var allt hahah   men jag gjorde en video till min förra pv emil079   här är den  :


Hoppas ni gillade den den tog lång tid att göra   Aja ;D mitt program är: movie maker.

 

Av tulaj - 1 mars 2013 20:52

hej alla   ville bara siga att jag hade en ny hejdå skylt och header   Aja blev jääätte nöjd   haha :D i alla fall här är en bild på headern  :

 


Sååå vad tycker ni?   om ni frågar mig blav jag ganska nöjd   Aja byee alla love you guys   tack för att ni kollar min blogg och siger på msp att den äger   aww tack alla sötnosar men pallar inte göra inlägget lite längre   så, så här mycket han jag med idag   Aja ska tipsa om att gör inte gör endagens moviestar tror jag   ses alla sötnosar som kollar bloggen  

 

Av tulaj - 1 mars 2013 19:16

hej jag har ofta hört snälla saker om min blogg ^^ att ni gillar den och anat   Aja en tjej har hållit på och frågat om hon får vara med i bloggen   Aja har glömt det men nu kommer hon   


 

Presentation


Hej ^^ Jag är tulaj från svenska msp♥

Hello ^^ I'm tulaj fron swedish msp♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare'

muspekare'

Red Bobblehead Bunny

fallande hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards