msptulaj

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av tulaj - 17 februari 2013 19:47

Hej (: vet att jag inte har gjort inlägg på länge men det är för att min dator har varit sönder igen ._. och min pappas dator har inte skärmklippvärktyget.. -__- vet inte varför? men jag ha gjort en ny header fick entligen fram en sak jag ville till slut<3 (i headern) har ni sätt min kusins blogg? :D hennes header är ur snygg ;D mspthekiing98.bloggplatsen.se heter den;) har också en ny hejdå skylt:) men här kommer lite bilder från msp som gjorde sat jag blev helt förvånad:o


 

jag och durhat 10 var ihop men han gjorde slut..:'/ nu har jag en anan pv och jag tror han är avensjuk? x)



   

mins det här fortfarande ;) black-molly 16 kom in och vi har ett twiin då sa durhat 10: OMG! två tulaj:o

hahah du är så rolig du durhat;)


     


en jätte iriterande tjej som siger att om inte nån vill få hennes gubbe så går hon inte -__-


haha japp det var allt byee nu xD


 

Presentation


Hej ^^ Jag är tulaj från svenska msp♥

Hello ^^ I'm tulaj fron swedish msp♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare'

muspekare'

Red Bobblehead Bunny

fallande hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards